0
Favoriete producten:
0

Je hebt geen favoriete producten.

Inloggen
Registratie
Levy banner
Pravý banner

Bel ons, wij zijn er voor u

+31 202 410 915 (Ma-Vr 07:00 - 15:30 uur)
MENU
0 0,00
Bestel nog voor 70 en krijg de verzending GRATIS.
Categorieën

Wat te doen als een zending beschadigd of incompleet aankomt?

Anna

Wat te doen als de goederen niet in orde zijn aangekomen?

Indien de klant, na ontvangst en uitpakken van zijn pakket, constateert dat een armatuur kapot, gescheurd of anderszins beschadigd is, is het noodzakelijk om de schade onmiddellijk te melden aan de betreffende bezorgdienst, die de zending bezorgd heeft.


Het is ook belangrijk om de inhoud en volledigheid van de verzending te controleren. Indien de zending niet compleet is, is het noodzakelijk om deze informatie uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst van de zending aan ons te melden via het contactformulier. Wordt de reclamatie niet binnen deze termijn gedaan, dan vervalt iedere aansprakelijkheid van de leverancier.


We raden u aan de volgende instructies in acht te nemen wanneer u de zending accepteert:

In geval van lichte vervorming of schade aan de buitenverpakking, wees niet bang om de zending te accepteren. In de meeste gevallen is de zending volledig onbeschadigd en in orde - het niet accepteren van een dergelijke zending betekent vaak een onnodige verlenging van de levertijd.

Artikel auteur:

Anna
Anna Spécialiste service client

Anna is niet alleen onze klantenservice specialist, maar ook een fan van moderne LED-verlichting. In haar artikelen zal ze u adviseren over hoe u de juiste verlichting kiest en energie kunt besparen. Ze geeft u ook handige tips mee over hoe uw huis en tuin perfect kunt verlichten.

Vraag alles

Suzanna

Ik zal adviseren over de selectie en technische storingen.

+31 202 410 915(Ma-Vr 07:00 - 15:30 uur)

Vraag ons

Evenementen en nieuws bij voorkeur in uw e-mail

Als u alles wilt weten over de verlichting, gadgets, tips en tutorials, schrijf in voor onze nieusbrief.

Uitschrijven