Het is ook belangrijk om de inhoud en volledigheid van de verzending te controleren. Indien de zending niet compleet is, is het noodzakelijk om deze informatie uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst van de zending aan ons te melden via het contactformulier. Wordt de reclamatie niet binnen deze termijn gedaan, dan vervalt iedere aansprakelijkheid van de leverancier.
We raden u aan de volgende instructies in acht te nemen wanneer u de zending accepteert:
In geval van lichte vervorming of schade aan de buitenverpakking, wees niet bang om de zending te accepteren. In de meeste gevallen is de zending volledig onbeschadigd en in orde - het niet accepteren van een dergelijke zending betekent vaak een onnodige verlenging van de levertijd.
Pallet transport
Als het pakket bij ontvangst zichtbaar beschadigd is, ontvang het dan met een ‘bezwaar’ en noteer de schade in de verzenddocumenten van de vervoerder. Maak bij voorkeur direct een schaderapport op bij de vervoerder en maak foto's van de verpakking en de beschadigde goederen. Meld de pakket- of goederenschade onmiddellijk aan ons en voeg de foto's toe. Als u na het uitpakken van de goederen de schade ontdekt, moet u foto's maken van de beschadigde goederen en de verpakking en de schade onmiddellijk aan ons melden, zodat wij de mogelijkheid hebben om het transport van de goederen te claimen en de schade te claimen. Deze claim moet binnen 7 werkdagen na de levering van de goederen worden ingediend. Controleer het pakket dus onmiddellijk na ontvangst en breng ons zonder onnodige vertraging op de hoogte van eventuele schade.