Inloggen
Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Nog 70 voor GRATIS verzending
Categorieën

Wat te doen als een zending beschadigd of incompleet aankomt?

Acties en aanbiedingen

Suzanna

Wat te doen als de goederen niet in orde zijn aangekomen?

Indien de klant, na ontvangst en uitpakken van zijn pakket, constateert dat een armatuur kapot, gescheurd of anderszins beschadigd is, is het noodzakelijk om de schade onmiddellijk te melden aan de betreffende bezorgdienst, die de zending bezorgd heeft.


Het is ook belangrijk om de inhoud en volledigheid van de verzending te controleren. Indien de zending niet compleet is, is het noodzakelijk om deze informatie uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst van de zending aan ons te melden via het contactformulier. Wordt de reclamatie niet binnen deze termijn gedaan, dan vervalt iedere aansprakelijkheid van de leverancier.


We raden u aan de volgende instructies in acht te nemen wanneer u de zending accepteert:

In geval van lichte vervorming of schade aan de buitenverpakking, wees niet bang om de zending te accepteren. In de meeste gevallen is de zending volledig onbeschadigd en in orde - het niet accepteren van een dergelijke zending betekent vaak een onnodige verlenging van de levertijd.

Artikel auteur:

Suzanna
Suzanna Klantenservice specialist

Suzanna is niet alleen onze klantenservice specialist, maar ook een fan van moderne LED-verlichting. In haar artikelen zal ze u adviseren over hoe u de juiste verlichting kiest en energie kunt besparen. Ze geeft u ook handige tips mee over hoe uw huis en tuin perfect kunt verlichten.

Vragen?

Suzanna

Ik help u graag bij uw productkeuze en technische vragen.

00 31 20 24 10 915(Ma-Vr 09:00 - 16:00 uur)

Vraag ons

Copyright © 1990 - 2022 Donoci SPRL. Alle rechten voorbehouden. Verwerking van persoonsgegevens. i