Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0,00
Nog 70 voor GRATIS verzending
Categorieën

FAQ

Acties en aanbiedingen

Anna

BESTELLINGEN

Is het mogelijk om de producten direct in uw winkel te bekijken?
Helaas niet. De lampen zijn opgeslagen in ons magazijn en worden niet tentoongesteld.
Kan ik rekenen op de beschikbaarheid van de producten?
De beschikbaarheid is slechts bij benadering, omdat deze afhankelijk is van individuele producenten. De meeste producten zijn beschikbaar op de aangegeven data; als dat niet het geval is en er is een probleem met de verzending, dan wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht.
Is het mogelijk om later een vervangend glas of een reserveonderdeel te bestellen?
De meeste producenten bieden de mogelijkheid om vervangend glas te kopen. Neem contact met ons op via telefoon of e-mail om meer te weten te komen over de beschikbaarheid van vervangend glas of reserveonderdelen en hun prijzen.
Hoe lang duurt de verzending?
Zodra de producten aan PostNL worden overhandigd, ontvangt u ze meestal de volgende werkdag.
Kan ik andere producten toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen en de producten worden aan het pakket toegevoegd, tenzij het al is verzonden

PRODUCTEN

Kan ik de producten terugsturen als ik niet tevreden ben?
Ja, u heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Graag verwijzen wij u naar deze pagina, waar u meer informatie vindt over de herroeping.
Is er garantie op de armaturen?
Op de armaturen bieden wij 3 jaar garantie, hoewel de wet over 2 jaar spreekt. De garantie is van toepassing op alle armaturen behalve lichtbronnen.
Kunt u mij een gedrukte catalogus en prijslijst van uw producten sturen?
Alle producten en hun bijgewerkte prijzen staan vermeld op onze website.
Wat is de lichtsterkte van spaarlampen in vergelijking met klassieke lampen?
De lichtsterkte van een spaarlamp is vijf keer hoger dan de intensiteit van een klassieke gloeilamp. Voorbeeld: een 10W spaarlamp is gelijk aan de intensiteit van een 50W klassieke gloeilamp.

LEVERING

Hoe werkt de verzending?
Wij verzenden onze producten via de PostNL.
Wat als ik niet thuis ben wanneer het pakketje aankomt?
PostNL informeert u altijd vooraf over de levering per e-mail. Als u niet aanwezig bent op het moment van levering, zal de bezorger het pakket op de volgende dag opnieuw proberen te afleveren. 

BETALING

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
U kunt betalen met iDeal, PayPal, Creditkaart of vooraf per bankoverschrijving.
Wanneer ontvang ik de factuurgegevens voor de optie "vooruitbetaling"?
Zodra wij uw bestelling ontvangen en verwerken, sturen wij u onmiddellijk een aanbetalingsnota met de bankgegevens die naar uw e-mailadres worden gestuurd. Als u uw bestelling tijdens een weekend of een feestdag plaatst, worden de factuurgegevens uiterlijk de volgende werkdag verzonden.
Hoe kom ik erachter dat mijn geld op uw rekening is bijgeschreven?
Zodra je hebt betaald, ontvang je een e-mail wanneer de status van je bestelling verandert in "betaald".
Mijn betaling per kaart is mislukt: wat moet ik nu doen?
Het is altijd goed om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. De bestelling kan aangepast worden op een andere geschikte betaalmethode.

KLACHTEN EN RETOUREN

Hoe kan ik een klacht indienen en waar vind ik de status ervan?
Om de klacht snel te kunnen afhandelen, raden wij u aan om ons klachtenformulier te gebruiken. Ook kunt u een klacht indienen via de telefoon 00 31 20 24 10 915 of via ons contactformulier.
Wat moet ik toevoegen aan de verpakking met het product als ik het product naar u terugstuur?
U kunt gebruik maken van dit formulier, maar u bent niet hiertoe verplicht. Door het bijsluiten van dit formulier kunnen wij uw retourzending makkelijker identificeren en uw retour sneller afhandelen.
Toen ik het pakket accepteerde, kwam ik erachter dat de producten beschadigd waren. Wat moet ik doen?
Direct nadat u de producten heeft uitgepakt, gelieve de schade te melden aan de koerier (PostNL). Alle instructies om beschadigde producten te retourneren staan op de verpakking vermeld.
Hoe lang duurt dit proces?
Onze medewerkers doen hun best om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen. Volgens de geldende wettelijke voorschriften hebben wij 30 dagen de tijd om uw klacht te behandelen.
Zijn uw producten voldoende beschermd voor verzending per post of particuliere koerier?
De producten zijn verpakt en worden geleverd in dozen met vulling en karton om schade te voorkomen. 
Waarom zijn sommige lampen gemarkeerd als "gebruikt"?
Volledig functionele lampen worden soms gemarkeerd als "gebruikt", omdat ze een kleine decoratieve afwijking kunnen vertonen. Soms worden ze zonder originele verpakking verzonden en sommige zijn al in de winkel uitgestald.

Artikel auteur:

Anna
Anna Spécialiste service client

Pavlina is niet alleen onze klantenservice specialist, maar ook een fan van moderne LED-verlichting. In haar artikelen zal ze u adviseren over hoe u de juiste verlichting kiest en energie kunt besparen. Ze geeft u ook handige tips mee over hoe uw huis en tuin perfect kunt verlichten.

Vragen?

Pavlina

Ik help u graag bij uw productkeuze en technische vragen.

00 31 20 24 10 915(Ma-Vr 07:00 - 16:30 uur)

Vraag ons

Copyright © 1994 - 2024 Donoci s.r.o. Alle rechten voorbehouden. Verwerking van persoonsgegevens. i